האינטרנט שינה באופן דרסטי את הדרך בה מידע משותף, ויש לו השפעה עמוקה על שיווק. במהלך השנים האחרונות, יש כבר יותר ממעבר לטכניקות נכנסות, בעוד טקטיקות יוצאות הפכו מיושנות. יותר עסקים מוצאים הצלחה הפרסום תוכן מקורי ולא על ידי הטבעת פרסומות בתוך תוכן חיצוני, בגלל היתרונות הנוספים שהטקטיקות האלו מציעות, כגון מיתוג וצמיחת קהל.
עם המגמות האלו בחשבון, בואו נדבר על התחזיות שלי למגמות השיווק באינטרנט בשנת 2014.
שיווק תוכן יהיה גדול יותר מאשר אי פעם -
אחת הדרכים העיקריות שחברות מרוויחות סמכות וצוברות אמון עם צרכנים הוא על ידי יצירת תוכן בעל ערך באופן עקבי באמצעות מגוון רחב של ערוצים. זה בדרך כלל כרוך במידע רלוונטי בתעשייה שמספק תובנה או בידור לקהל. פעולה זו מאפשרת לחברה לבנות בהדרגה יחסי קרבה עימה דמוגרפי ולפתח קהל מעריצים נאמנים. על פי מכון שיווק התוכן, אסטרטגיות שיווק תוכן B2B הן מדיה חברתית, מאמרים באתר האינטרנט של עסק, ניוזלטרים, ניתוחי מקרה, קטעי וידאו ומאמרים באתרי אינטרנט אחרים.
על ידי שימוש באחד או יותר מהערוצים הללו, עסקים יכולים לבנות מוניטין חיובי בענף שלהם. מגמה זו מצביעה על כך שהשיווק להמונים באמצעות טכניקות כמו פרסומות בטלוויזיה ומודעות ברדיו הופך לפחות יעיל. במקום זאת, עדיף להתרכז בשיווק הנכנס, על ידי הפקת תוכן בעל ערך, ומרתק המיועד לקהל יעד ספציפי.
שיווק מדיה חברתית ידרוש יותר גיוון
רק לפני כמה שנים, עסקים היו מוגבלים בכל הנוגע לרשתות המדיה החברתית שהם יכולים ליישם לתוך מסעות השיווק שלהם, עם המרכזיות, כולל Facebook, LinkedIn וטוויטר. עכשיו, זה נראה כאילו אתרי מדיה חברתית חדשים מופיעים כל הזמן. בעוד שחלק לא ממש יורדים מהקרקע, אחרים כמו Pinterest, Google +, Tumblr ו Instagram ישר זינקו בפופולריות וסיפקו לעסקים שפע של אפשרויות חדשות המאפשרות להם לייצר תוכן מרתק במגוון רחב של צורות תקשורת ולבנות את הקהל שלהם על פני ערוצים יותר מאי פעם.
כתוצאה מכך, זה הפך להיות שכיח לעסקים להסתעף ולהתנסות עם רשתות מרובות במטרה להגיע למספר המקסימאלי של צרכנים.